فروشگاه آنلاین تجهیزات دندانپزشکی فروشگاه آنلاین تجهیزات دندانپزشکی .

فروشگاه آنلاین تجهیزات دندانپزشکی

بهترین یونیت های دندانپزشکی

آیا شما علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد بهترین شرکت های صندلی دندانپزشکی در جهان هستید؟ ما لیستی تهیه کرده ایم که فقط مارک های برتر تولید محصولات با کیفیت بالا را نشان می دهند. هنگام خرید تجهیزات جدید برای مطب دندانپزشکی ، ما می دانیم چه چیزی مهم است. به همین دلیل صندلی های دندانپزشکی در این لیست مقاوم هستند ، ساخته شده اند که برای سالها کار می کنند ، ارگونومیک و بیشتر از همه مقرون به صرفه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 15 صندلی برتر دندانپزشکی در جهان به ادامه مطلب بروید.

قبل از شروع ، شما باید معیارهای مربوط به صندلی دندانپزشکی را در این لیست بدانید.

همه صندلی های دندانپزشکی موجود در این لیست ویژگی های زیر را دارند:

  • با کیفیت بالا و دارای امتیاز بالا
  • قوی و ساخته شده برای سالها کار
  • ارگونومیک و طراحی خاص با توجه به دندانپزشک ، بیمار ، دستیار دندانپزشک و بهداشت دندان
  • چند منظوره برای استفاده های مختلف درمانی و جراحی
  • مقرون به صرفه با حفظ کیفیت بالا

با این حساب ، بیایید با صندلی های برتر دندانپزشکی در جهان آشنا شویم (بدون ترتیب خاصی).

1. Midmark

Midmark در سال 1915 در دیتون ، اوهایو تاسیس شد. صندلی های دندانپزشکی آنها با توجه به افراد ، فضای کار ، فناوری و گردش کار ساخته شده است. آنها تمرکز خود را بر روی طرح هایی قرار می دهند که امکان استقرار مناسب و راحتی کامل بیماران ، دندانپزشکان و تکنسین ها را فراهم می کند.

از سایت Midmark به آدرس https://www.midmark.com/dental/products/operatory/chairs بازدید کنید.

2. A-Dec

A-Dec یکی از معروف ترین مارک ها در تجهیزات دندانپزشکی است. در سال 1965 توسط کن و جوآن آستین در نیوبرگ ، اورگان تاسیس شد. از آن زمان آنها به یک رهبر صنعت تبدیل شده اند و فقط بهترین راه حل ها را در دندانپزشکی تولید می کنند.

به سایت آنها به آدرس https://www.a-dec.com/dental-chairs مراجعه کنید

3. Danaher

داناهر در اصل در سال 1969 در ماساچوست تاسیس شد ، اگرچه از ریشه های خود به یک شرکت برتر 500 Fortune تبدیل شده است. آنها تولید کننده برجسته صندلی های دندانی با تکنولوژی پیشرفته و با کیفیت و سایر تجهیزات دندانپزشکی تشخیصی هستند.

از سایت آنها به آدرس https://www.danaher.com/ بازدید کنید

4. Shinhung

شین هونگ در سال 1955 شروع به کار کرد ، این شرکت قدیمی ترین و همچنین بزرگترین شرکت دندانپزشکی کره است. آنها با فناوری و طراحی پیشرفته در صنعت راهگشا بوده اند. این شرکت برنده جایزه اخیراً در تلاش است تا سطح بین المللی خود را گسترش دهد ، اگرچه آنها بسیاری از مطب های دندان پزشکی را در سراسر جهان تهیه می کنند.

به سایت آنها به آدرس http://www.shinhung.co.kr/ مراجعه کنید

5. Morita

موریتا در سال 1916 توسط جونیچی موریتا در ژاپن تاسیس شد. از آن زمان آنها به یکی از مهمترین تجهیزات پزشکی در آسیا تبدیل شدند. صندلی های دندانپزشکی با نام تجاری Signo و Soaric مدرن ، با تکنولوژی پیشرفته و بر راحتی دندانپزشکان و بیماران در طول درمان متمرکز شده اند.

به سایت آنها به آدرس https://www.morita.com/group/en/products/treatment-units-overview/ مراجعه کنید

6- Avadental

آوادنتال یکی از شرکت های تجهیزات دندانپزشکی ایرانی است که به شما کمک می کند تا هر برند یونیت دندانپزشکی را اعم از ایرانی و خارجی در این فروشگاه پیدا کنید. حتما یونیت های دندانپزشکی آوادنتال را از طریق لینک زیر مشاهده کنید. 

به آدرس https://avadental.ir/product-category/units/ جهت مشاهده یونیت های دندانپزشکی آوادنتال مراجعه کنید. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۲:۵۱ توسط:avadental موضوع: نظرات (0)